Czas i koszty dostawy
Jaki jest dokładny koszt i czas dostawy w bitPC.pl - komputery i oprogramowanie dla firm?

Przy zakupach powyżej 2000 zł, Twoje zamówienie będzie wysyłane do Ciebie ZA DARMO
Przesyłki są zawsze ubezpieczane i przesyłane kurierem, chyba że wybrana zostanie inna forma - np. paczkomaty.
 
Oczywiście każde zamówienie traktujemy indywidualnie i o konieczności dodatkowej opłaty będziesz informowany przed rozpoczęciem procesu realizacji lub w jego trakcie (jeżeli pojawią się dodatkowe życzenia). Dodatkowe opłaty pojawiają się przy zamówieniach składających się z wielu przesyłek, palet lub dla transportu specjalistycznego i/lub ekspresowego.
 
Transporty wielkogabarytowe i wymagające specjalistycznego przewozu są zawsze związane ze specjalną dopłatą, którą podajemy przed finalizacją transakcji i wysyłką. 
W przypadku zamówień wielkogabarytowych (TIR), zaoferujemy Ci indywidualne rozwiązania.

Przesyłki specjalne, ekspresowe i specjalne życzenia
Jesteśmy elastyczni, za dopłatą i jeżeli jest to fizycznie możliwe możemy zorganizować dla Ciebie przesyłki ekspresowe, na weekend lub do określonej godziny. 
Związane jest to ze specjalną dopłatą, którą otrzymasz po wcześniejszej wycenie. Zastrzegamy, że dostawa spoczywa w zupełności na firmie transportowej i nie odpowiadamy za jej realizację. Nie każdy adres jest obsługiwany pod względem dostaw ekspresowych, dlatego wcześniej prosimy o kontakt w tej sprawie. 

Waga paczki Transport
Mini - do 5 kg Paczkomaty InPost oraz Apaczka (UPS, DPD, DHL, SCHENKER, Poczta Polska itp.)
Midi - do 15 kg Paczkomaty InPost oraz Apaczka (UPS, DPD, DHL, SCHENKER, Poczta Polska itp.)
Maxi - powyżej 15kg Apaczka (UPS, DPD, DHL, SCHENKER, Poczta Polska itp.)
Paleta Apaczka (UPS, DPD, DHL, SCHENKER, Poczta Polska itp.)
 
 
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi średnio od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. Na czas dostawy składają się takie czynniki, jak:
  • ilość zamówień (w sezonie możemy mieć do czynienia z kolejką),
  • termin zaksięgowania płatności, 
  • godzina złożenia zamówienia (zamówienia złożone i opłacone z zaksięgowaniem do godziny 14:00 dnia roboczego są realizowane w ten sam dzień),
  • dostępność sprzętowa,
  • kompletowanie zamówienia, kontrola jakości, 
  • usługi dodatkowe,
  • ubezpieczenie, pakowanie i wysyłka do klienta.

Aktualnie ponad 85% naszych zamówień realizujemy w 48h.

W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. O dodatkowym czasie potrzebnym na realizację informujemy zawsze przed realizacją zamówienia. 

Jeżeli dojdzie do sytuacji, że z winy dostawcy, dystrybucji lub producenta, albo wypadków losowych, zamówienie nie może być zrealizowane na czas, informujemy o możliwości wydłużenia realizacji, ale doprowadzamy ją do końca. 
 
W przypadku, gdy dostawca nie może zrealizować dostawy z przyczyn od nas niezależnych, anulujemy zamówienie i zwracamy Państwu pieniądze nie później niż ustawowy termin zwrotu. 
 
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl